De Ten Raede Groep heeft het contract met Wantijpop verlengd. De belangrijke partner en naamgever van de ‘Ten Raede Lounge’ blijft voor nog drie jaar partner van het succesvolle festivalweekend. Wantijpop en Live at Wantij trokken afgelopen weekend nog 24.000 bezoekers.
In 2014 hebben Stichting Wantijpop en de Ten Raede Groep uit Dordrecht samen een plan gemaakt om iets terug te kunnen doen voor de sponsoren van Wantijpop. Dit werd de Ten Raede Lounge, een VIP deck exclusief voor de sponsoren van het festival. Het eerste jaar met 120 zakelijke gasten direct een succes. Inmiddels is de Ten Raede Lounge uitgegroeid tot een zakelijk event binnen het Wantijweekend met 900 zakelijke gasten en veel nieuwe sponsoren. Magchiel Koekkoek van Stichting Wantijpop: “We hebben dit samen opgebouwd. Het voelt goed om samen verder te kunnen bouwen en het evenement samen elk jaar weer beter te maken. En dat kan dankzij de sponsoren.”