Wantijpop trekt dit jaar weer veel nieuwe sponsoren aan. Naast de oorspronkelijke partners en sponsoren zijn er 11 nieuwe sponsoren bijgekomen. Deze sponsoren leveren ieder hun eigen bijdrage aan het festival. De positieve naam die Wantijpop heeft opgebouwd ziet de organisatie nu ook terug in de betrokkenheid vanuit het regionale bedrijfsleven.


De nieuwe partners van Wantijpop variëren van klein tot groot, regionaal tot internationaal, maar zijn allemaal verbonden met de regio: Riwal, Aggreko, Groenendijk PGN Bouw, Alphatron, Mennis Creative, Drukkerij Dekkers, Van der Wees, Coca Cola, McDonald’s, Ames en mediapartner Wegener / Stem van Dordt. Magchiel Koekkoek van Stichting Wantijpop: “Dit overtreft al onze verwachtingen. Deze steun is zo belangrijk voor de kwaliteit én de continuïteit van het festival.” Wij als Wantijpop zijn natuurlijk ontzettend blij met deze ontwikkeling.

Het volledige overzicht met partners en sponsoren vind je hier.